
Informácie o školskom vzdelávacom programe, o mesačných plánoch, dennom programe pre deti, jedálnom lístku ako aj fotogaléria z aktivít škôlky sú sprístupnené pre škôlkarských rodičov po zadaní prihlasovacieho mena a hesla.
Chalil Gibran: O deťoch
Vlastné ciele:
- s ohľadom na individuálne a vekové osobitosti podporovať celistvý, na zmysel zameraný rozvoj osobnosti,
- napomáhať k rozvoju a nájedeniu vlastnej autentickosti, jedinečnosti,
- podporovať talent,
- rozvíjať a podporovať schopnosti detí kooperovať v skupine, so zameraním sa na aktivity rozvíjajúce komunikačné schopnosti, ohľaduplnosť a preberanie vekuprimeranej zodpovednosti za seba,
- motivovať k rozvoju prosociálnych kompetencií detí, zvýšiť ich sebauvedomenie, pozitívne podporiť zvládanie nálad, pocitov, posilniť sebaúctu, zvýšiť sebareguláciu detí,
- učiť sa správne analyzovať a identifikovať problémové situácie, navrhovať ich riešenia, pokúsiť sa o riešenie "Ja výrokom",
- v podnetnom, nehotovom prostredí rozvíjať tvorivosť, kreativitu, rozvíjať základy divergentného myslenia - základy fantázie, obrazotvornosti a imanigácie,
- formovať humánny a morálny vzťah k ochrane a tvorbe životného prostredia, získavať primerané poznatky o ochrane prírody, nadobudnúť základnú potrebu ekologicky konať, spoznávať prírodu a jej význam,
- v perceptuálno-motorickej oblasti rozvíjať zmyslové vnímanie, koordináciu zmyslových a pohybových orgánov,
- pripraviť deti na vstup do základnej školy,
- realizovať komunitné aktivity zamerané na pocity bezbečia a začlenenia sa, kedy sa deti budú cítiť prijaté, získajú úctu k sebe samým, k druhým a vytvárať tak motivačnú štruktúru pre všetkých zúčastnených,
- vytvárať podmienky pre intenzívnu interakciu, zamerať sa na komplexný prístup zriaďovateľ-riaditeľ-učiteľ-rodič-dieťa,
- kontinuálne pozorovať a napomáhať k zdokonaľovaniu faktorov ovplyvňujúcich edukačný proces: osobnosť učiteľa, prostredie, klíma SMŠ,
- implementovať prvky rôznych pedagogických smerov so zreteľom na premyslený koncepčný prístup.